- مراحل درخواست صدور مدرک توسط دانشآموخته مانند سایرین انجام میشود، ولی مدرک آنان به سازمانی که از طرف آن بورس یا مأمور به تحصیل شدهاند، ارسال خواهد شد.
تمام دانشآموختگان دوره روزانه که برای تحصیل از آموزش رایگان بهرهمند بودهاند، در قبال آن بسته به سهمیه قبولی در کنکور سراسری (سهمیههای منطقه یک، آزاد و شاهد)، مدت تحصیل و (سهمیههای منطقه دو، منطقه سه و مناطق محروم) دو برابر مدت تحصیل تعهد خدمت در ایران دارند.
- تکمیل فرم مربوط به مفقود شدن مدارک پس از تکمیل فرم در دفتر اسناد رسمی – بارگزاری فرم در سامانه گلستان – طی مراحل صدور دانشنامه المثنی در سامانه گلستان- پیشخوان خدمت- ارسال مدارک – تأیید کارشناس- پرداخت هزینه - پست توسط کارشناس پس از امضاهای مربوطه جهت دانشآموخته
- برای مشاهده گردش درخواست میتوانید در سامانه گلستان – پیشخوان خدمت –قسمت ارسال مدارک- مشاهده گردش مدرک درخواست خود را پیگیری نمائید.